Site Logotype

regulamin usług

1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady korzystania z usług kosmetycznych, medycznych, oraz wellness&spa świadczonych w Moments Medica Spa, zwanego dalej „Spa”.
  2. Klienci Salonu mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem przed przystąpieniem do dowolnego zabiegu, zwanego dalej „Zabiegiem”.
  3.  Przystąpienie do Zabiegu jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień Regulaminu. Każdy Klient ma obowiązek stosować się wprost do jego postanowień od momentu przystąpienia do Zabiegu.

2. Klienci

  1. Klientem Spa może być dowolna, pełnoletnia osoba fizyczna.
  2. Dopuszcza się korzystanie z Zabiegów przez osoby niepełnoletnie, za wyraźną zgodą ich rodzica, opiekuna lub przedstawiciela ustawowego. Pracownik Spa jest uprawniony do żądania w każdym czasie przedłożenia stosownej zgody lub nawiązania połączenia z osobą uprawnioną do jej wyrażenia celem potwierdzenia wyrażenia zgody oraz do odmowy świadczenia Zabiegu, w przypadku braku zgody lub odmowy jej wyrażenia.

 3. Pracownicy 

  1. Pracownicy są odpowiednio przeszkoleni do pracy na zajmowanym przez nich stanowisku, jak również posiadają wszelkie wymagane certyfikaty, atesty i zezwolenia na pracę w charakterze odpowiadającym ich stanowisku.
  2. Pracownik, przed przystąpieniem do Zabiegu, obowiązany jest sprawdzić stan swojego stanowiska pracy i zadbania o posiadanie zapasu materiałów jednorazowych i ochronnych oraz wysterylizowanych narzędzi.
  3. Pracownik, przed przystąpieniem do Zabiegu, jest obowiązany do dokonania dezynfekcji stanowiska, rąk i przedramion do wysokości łokci oraz narzędzi wielokrotnego użytku. Te same czynności pracownik wykonuje w czasie zabiegu, jeśli przerywa jego ciągłość oraz po zakończeniu Zabiegu.
  4. Pracownicy Spa zobowiązani są utrzymać dłonie i paznokcie w takim stanie, aby zminimalizować ryzyko zadrapań i skaleczeń.
  5. Pracownicy Spa są zobowiązani do upięcia włosów, tak by zminimalizować ryzyko przedostania się ich w obszar wykonywania Zabiegu.
  6. Pracownicy Spa są zobowiązani do przestrzegania przepisów BHP i ppoż.
  7. Wszelkie odstępstwa od powyższych zasad Klienci powinni niezwłocznie zgłosić właścicielowi, menedżerowi lub innemu członkowi obsługi Spa, który prowadzi w danym momencie dyżur.

4. Higiena i bezpieczeństwo

  1. Powierzchnie płaskie oraz inne elementy wyposażenia Spa, z którymi Klient nie ma bezpośredniego kontaktu podczas Zabiegu, są dezynfekowane lub sterylizowane co najmniej raz dziennie.
  2. Pracownicy Spa są zobowiązani do wykonywania systematycznych badań zdrowotnych w celu wyeliminowania wszelkich chorób, infekcji, schorzeń i dolegliwości, które mogłyby narazić Klientów na uszczerbek na zdrowiu lub przenieść się na Klientów.
  3. Pracownicy Spa z otwartymi ranami i skaleczeniami lub sączącymi się zmianami skórnymi, niedającymi się właściwie zabezpieczyć przed kontaktem z ciałem Klienta, są wyłączani od świadczenia usług kosmetycznych do czasu całkowitego usunięcia powyższych odstępstw.
  4. W przypadku zranienia Klienta podczas Zabiegu, Zabieg jest natychmiastowo przerywany, a miejsce zranienia jest niezwłocznie myte, dezynfekowane i zabezpieczane sterylnym opatrunkiem stosownym do skali zranienia.
  5. W Spa mają zastosowanie wyłącznie preparaty do dezynfekcji dopuszczone do użytku w gabinecie kosmetycznym. 

5. Świadczenie usług kosmetycznych

  1. Przed przystąpieniem do Zabiegu Pracownik przeprowadza z Klientem wywiad w celu ustalenia czy na stan zdrowia Klienta, przebyte lub obecne choroby, jak również tryb życia nie stanowią przeciwwskazań do odbycia Zabiegu lub nie stwarzają ryzyka wystąpienia skutków ubocznych oraz w celu ustalenia zaleceń pozabiegowych.
  2. Każdy Klient jest zaznajamiany z przeciwwskazaniami, skutkami ubocznymi i zaleceniami pozabiegowymi, a przystępując do Zabiegu mają ich pełną świadomość i je akceptują. W przypadku najpoważniejszych Zabiegów i powikłań Pracownik ma prawo odebrać w tym przedmiocie pisemne potwierdzenie oraz odmówić wykonania Zabiegu przy braku woli złożenia takiego oświadczenia przez Klienta.
  3. Klienci, przed rozpoczęciem Zabiegu, mają obowiązek powiadomienia Pracownika o wszelkich dolegliwościach i przeciwwskazaniach, które mogą wpłynąć na przebieg Zabiegu, w szczególności o: chorobach serca, używaniu rozrusznika serca, chorobach nowotworowych, stanach zapalanych w fazie ostrej, przebytej żółtaczce i innych chorobach zakaźnych, ciąży lub okresie połogowym, posiadanych protezach lub wkładkach (np. domacicznych), przyjmowaniu leków zmniejszających krzepliwość krwi oraz niestandardowych reakcjach na widok krwi lub przerwanej ciągłości tkanek ciała.
  4. Każdorazowo, gdy Zabieg nie jest wykonany w serii, w której odstępy między kolejnymi Zabiegami wynoszą maksymalnie 7 dni lub przed rozpoczęciem kolejnej serii, która następuje po okresie dłuższym niż 14 dni, Klient winien potwierdzić aktualność wywiadu i przekazanych informacji.
  5. Klient jest obowiązany do nieposiadania w czasie Zabiegu jakiejkolwiek biżuterii. Wszelkie kosztowności winny być przechowywane przez Klienta na jego odpowiedzialność.
  6. Klienci zobowiązani są do natychmiastowego poinformowania Pracownika o pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania Zabiegu.
  7. W razie wątpliwości w zakresie bezpieczeństwa przeprowadzenia Zabiegu, Pracownik może odmówić jego przeprowadzenia.
  8. Pracownik ma prawo odmówić przeprowadzenia Zabiegu także w przypadku, gdy poweźmie wątpliwość, czy Klient nie planuje wyłudzić Zabiegu oraz gdy stwierdzi pozostawanie Klienta pod wpływem alkoholu lub środków odurzających. 

6. Bony Upominkowe 

  1. Regulamin korzystania z Bonów Upominkowych stanowi osobny dokument. Regulamin znajdziesz tutaj.

7. Płatność 

  1. Klient jest obowiązany do zapłaty za wykonane usługi kosmetyczne. Cennik Zabiegów jest umieszczony na stronie internetowej Spa.
  2. W Spa udostępnia się następujące sposoby zapłaty: płatność gotówką, płatność kartą, BLIKIEM.
  3. Spa zastrzega sobie prawo do przeprowadzania czasowych promocji na Zabiegi świadczone w Spa. Skorzystanie z obniżonej ceny lub promocyjnej oferty może być obwarowane odrębnymi zasadami, które zostaną podane do publicznej wiadomości. Z tytułu promocji Klientom, którzy ponieśli pełną cenę Zabiegu nie przysługują żadne roszczenia.
  4. W Spa dostępne są także Karnety, płatne z góry, uprawniające do skorzystania z określonej liczby Zabiegów w określonym czasie, w obniżonej cenie.  W przypadku braku odwołania wizyty z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem zabieg z karnetu zostanie traktowany jako zrealizowany. 

8. Odpowiedzialność

  1. Za wszelkie uszkodzenia wyposażenia Spa Klienci odpowiadają bez ograniczeń. Za uszkodzenia spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialne ich ustawowi przedstawiciele.
  2. Spa nie ponosi odpowiedzialność za okrycia wierzchnie. Spa nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek rzeczy pozostawione w okryciu wierzchnim lub w Spa poza miejscami przeznaczonymi do ich pozostawienia, w szczególności rzeczy wartościowe, torby, plecaki i torebki, które Klient powinien zatrzymać przy sobie.
  3. Spa ponosi odpowiedzialność za nienależyte wykonanie Zabiegu przez Pracowników.
  4. Niezastosowanie się Klienta do postanowień Regulaminu lub złożenie nieprawdziwych oświadczeń w przedmiocie swojego stanu zdrowia i przeciwwskazań lub w wywiadzie, skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności za wykonany Zabieg po stronie Spa.
  5. Spa nie odpowiada za niezadowolenie Klienta z efektu końcowego Zabiegu, wynikającego z subiektywnych odczuć Klienta, jeśli został on wykonany w sposób profesjonalny, zgodny ze sztuką i w sposób nie ustępujący ogólnie przyjętym standardom.

9. Rezerwacje i przedpłaty 

  1. Klient może uprzednio umówić termin wykonania Zabiegu w Spa, telefonicznie lub e-mailowo, poprzez portale społecznościowe facebook/instagram, system rezerwacji online – booksy.
  2. Na zarezerwowane Zabiegi należy się zgłosić najpóźniej na 5 minut przed umówioną godziną. Spa zachowuje prawo do niewykonania Zabiegu na rzecz Klienta, który pojawi się z opóźnieniem przekraczającym 20 minut.
  3. Niezależnie od powyższego, za wyraźną zgodą Klienta, Zabieg może zostać wykonany nawet mimo spóźnienia, z zastrzeżeniem, że poszczególne etapy Zabiegu zostaną skrócone wedle uznania Pracownika, z wyjątkiem etapów, które mają określony, minimalny czas trwania. Za tak wykonany Zabieg należy się cena w pełnej wysokości.
  4. W przypadku opóźnienia się Zabiegu z przyczyn leżących po stronie Spa, w tym Pracownika, żaden z etapów nie zostanie skrócony.
  5. Spa zastrzega sobie prawo do odwołania terminu Zabiegu na 24 godziny przed jego terminem. Spa jednocześnie uzgodni z Klientem nowy termin Zabiegu.
  6. Pierwszeństwo na termin wykonania Zabiegu mają Klienci, którzy dokonali rezerwacji.
  7. W przypadku długich zabiegów (czas trwania 2h), czy rezerwacja kilku zabiegów jednego dnia pobieramy zadatek w kwocie 100 zł na konto salonu. W przypadku odwołania wizyty z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem istnieje możliwość zrealizowania zadatku w innym terminie nie późniejszym niż 1 miesiąc od wpłaty na konto. W przypadku nie odwołania wizyty z 24 godzinnym wyprzedzeniem zadatek przepada. 

10. Reklamacje 

  1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji sposobu wykonania Zabiegu lub jego efektów, w terminie 3 dni od jego wykonania lub wystąpienia niepożądanych efektów Zabiegu. Do zgłoszenia reklamacji konieczne jest udowodnienie wykonania Zabiegu w Spa w dowolnej formie.
  2. Reklamacje składa się w formie pisemnej osobiście w Spa lub za pośrednictwem listu poleconego nadanego na adres Spa. Wskazane jest dołączenie do zgłoszenia dokumentacji zdjęciowej.
  3. Wszystkie reklamacje zostaną rozpoznane w terminie 14 dni.
  4. W przypadku uznania reklamacji Spa dokona zwrotu ceny Zabiegu Klientowi i umożliwi mu skorzystanie z nieodpłatnego Zabiegu korygującego, który wykona osoba przełożona nad Pracownikiem wykonującym pierwotny Zabieg. Spa może zaproponować dodatkowe korzyści w ramach zadośćuczynienia.
  5. W przypadku odmowy uznania reklamacji Klientowi przysługuje prawo do odwołania się od tej decyzji w terminie 14 dni. W postępowaniu odwoławczym powyższe postanowienia stosuje się odpowiednio.
  6. W przypadku kwestionowania Zabiegu zaraz po jego wykonaniu, Klient nie jest zwolniony z zapłaty za wykonaną usługę – w przypadku zasadności jego żądań ewentualny zwrot zostanie dokonany w pełnej wysokości. Spa zastrzega sobie jednak możliwość zwolnienia Klienta z opłaty w przypadku oczywiście zasadnych podstaw reklamacji

11. Pozostałe postanowienia 

  1. Na terenie całego Spa obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, jak również obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających.
  2. Zabrania się wprowadzania zwierząt na teren Spa.

12. Regulamin Sklepu Internetowego

  1. Postanowienia ogólne

    Dane Sprzedawcy:

    • MOMENTS MEDICA SPA DARIA PAWŁOWSKA I KATARZYNA GLIWKA-ŻBIKOWSKA SPÓŁKA CYWILNA,
    • Adres: ul. Myśliwska 33/102, 80-283 Gdańsk
    • NIP: 9571158489
    • REGON: 525313675
    • Adres poczty elektronicznej – recepcja@momentsmedicaspa.pl
    • Połączenie telefoniczne – +48 794 401 721

     Definicje:

    • Regulamin: Niniejszy regulamin sklepu internetowego Moments Medica SPA.
    • Sklep: Serwis internetowy dostępny pod adresem https://momentsmedicaspa.pl/sklep/, za pośrednictwem którego Klient może składać Zamówienia.
    • Klient: Osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, korzystająca ze Sklepu.
    • Towar: Produkty prezentowane w Sklepie, które mogą być przedmiotem Umowy sprzedaży.
    • Umowa sprzedaży: Umowa zawarta na odległość pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, dotycząca Towarów oferowanych w Sklepie.

2. Rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną

2.1. Sprzedawca prowadzi sprzedaż detaliczną Towarów za pośrednictwem Sklepu.

2.2. Usługi świadczone drogą elektroniczną obejmują:

  • Prezentację oferty Sklepu.
  • Umożliwienie składania Zamówień na Towary dostępne w Sklepie.
  • Przesyłanie informacji handlowych, o ile Klient wyraził na to zgodę.

3. Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną

3.1. Do korzystania ze Sklepu niezbędne są:

  • Urządzenie z dostępem do Internetu.
  • Przeglądarka internetowa obsługująca pliki cookies.
  • Aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).
  •  

3.2. Klient zobowiązany jest do:

  • Podawania prawdziwych i aktualnych danych.
  • Niedostarczania treści o charakterze bezprawnym.

4. Warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną

4.1. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje zawarta z chwilą rozpoczęcia korzystania ze Sklepu przez Klienta.

4.2. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną może zostać rozwiązana przez każdą ze stron w dowolnym momencie.

5. Procedura składania Zamówień

5.1. Klient składa Zamówienie poprzez:

  • Wybranie Towaru i dodanie go do koszyka.
  • Wypełnienie formularza zamówienia.
  • Potwierdzenie Zamówienia i wybór metody płatności.

5.2. Złożenie Zamówienia stanowi ofertę zawarcia Umowy sprzedaży.

5.3. Po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje potwierdzenie na podany adres e-mail.

6. Ceny i metody płatności

6.1. Ceny Towarów podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

6.2. Dostępne metody płatności:

  • Płatności online za pośrednictwem Tpay.
Logo Tpay

6.3. W przypadku płatności za pośrednictwem Tpay, Klient zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem dokonywania płatności Tpay dostępnym pod adresem: https://tpay.com/user/assets/files_for_download/regulamin.pdf

7. Dostawa

7.1. Dostawa realizowana jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

7.2. Koszty dostawy są podawane podczas składania Zamówienia.

7.3. Termin realizacji dostawy wynosi do 7 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności.

8. Prawo odstąpienia od umowy

8.1. Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od Umowy sprzedaży w terminie 14 dni od otrzymania Towaru bez podania przyczyny, zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.

8.2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Klient musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pocztą elektroniczną na adres e-mail: recepcja@momentsmedicaspa.pl).

8.3. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku:

  • Produkt jest dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu i po otwarciu nie nadaje się do zwrotu ze względów higienicznych.
  • Produkt został użyty i nie można go ponownie sprzedać z powodów zdrowotnych lub higienicznych.

8.4. Klient, który pragnie skorzystać z prawa do odstąpienia od Umowy i uzyskać zwrot ceny Towaru, zobowiązany jest do:

Zgłoszenia odstąpienia od Umowy drogą elektroniczną na adres e-mail: recepcja@momentsmedicaspa.pl, podając wszelkie niezbędne informacje, w tym:

  • dane Klienta (imię, nazwisko, adres e-mail, numer zamówienia)
  • dowód zakupu (np. numer zamówienia, faktura, paragon)

Odesłania Towaru na adres:

Moments Medica SPA

ul. Myśliwska 33/102,
80-283 Gdańsk.

Klient ponosi odpowiedzialność za koszty związane z odesłaniem Towaru.

9. Tryb postępowania reklamacyjnego

9.1. Zgłaszanie reklamacji

Klient, który stwierdzi wady Towaru, ma prawo zgłosić reklamację do Sprzedawcy. Reklamację można zgłosić w terminie terminie 14 dni od otrzymania Towaru.

9.2. Sposób zgłoszenia reklamacji

Reklamację należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres e-mail: recepcja@momentsmedicaspa.pl lub pocztą tradycyjną na adres siedziby Sprzedawcy: ul. Myśliwska 33/102, 80-283 Gdańsk.

Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:

  • dane Klienta (imię, nazwisko, adres e-mail, numer zamówienia),
  • szczegółowy opis wady Towaru,
  • dowód zakupu (np. numer zamówienia, faktura, paragon),
  • oczekiwane przez Klienta rozwiązanie reklamacji (np.  wymiana Towaru na nowy, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy).

9.3. Rozpatrzenie reklamacji

Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni roboczych od daty jej otrzymania. O wyniku reklamacji Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną na adres e-mail podany w zgłoszeniu reklamacyjnym.

Jeśli reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca niezwłocznie podejmie kroki w celu wymiany Towaru, ewentualnie zwrotu zapłaconej ceny, w zależności od woli Klienta.

9.4. Wymiana Towaru

W przypadku uznania reklamacji, Towar zostanie wymieniony na nowy. Koszty przesyłki związane z reklamacją ponosi Sprzedawca, jeśli reklamacja zostanie uznana za zasadną.

9.5. Odpowiedzialność Sprzedawcy

Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady fizyczne Towaru w zakresie określonym przepisami prawa cywilnego

13. Postanowienia końcowe 

  1. Każdy Klient ma prawo wglądu do regulaminu, cennika i certyfikatów na jakie powołuje się Spa lub Pracownicy.
  2. Spa zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie. Nowe postanowienia są wiążące od momentu ich opublikowania w Spa. Do rezerwacji i Zabiegów wykonanych przed zmianą stosuje się postanowienia dotychczasowe.
  3. Wszelkie spory wynikające ze świadczonych usług kosmetycznych winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie.
  4. Promocje w spa nie łączą się.
  5. Niniejszy regulamin obowiązuje od 01.01.2024r.